• Marzysz o gęstych, lśniących włosach? Wypróbuj olejek Hair Mastic!

Marzysz o gęstych, lśniących włosach? Wypróbuj olejek Hair Mastic!

2015-04-24 \\ Choroby i dolegliwości \\

Wiele osób zmaga się z problemem osłabionych, wypadających włosów. Z myślą o nich powstał preparat oparty na specjalnej recepturze,odżywiającej włosy i stymulującej ich wzrost.

 Naturalne składniki – stuprocentowe wzmocnienie

Skuteczność olejku Hair Mastic (więcej na stronie www.hairmasticinfo.pl) zapewnia w pełni naturalny skład, oparty na wyciągach z owoców amli i wąkrotki azjatyckiej oraz trzech olejkach: kokosowym, rozmarynowym i z trawy cytrynowej. Hamują one wypadanie włosów, chronią je przed działaniem czynników zewnętrznych, działają przeciwzapalnie i antybakteryjnie. Ponadto chronią przed łamliwością, zwiększają stopień ukrwienia mieszków włosowych, odżywiają cebulki, stymulują produkcję keratyny, niwelują podrażnienia, wpływają na zwiększenie średnicy włosa i odbudowują jego strukturę. W ten sposób włosy stają się mocne, odzyskują blask i rosną znacznie szybciej.

Jak stosować preparat, by osiągnąć najlepsze rezultaty?

Hair Mastic możemy stosować na kilka sposobów. Pierwszym z nich jest nakładanie olejku po każdym myciu włosów – możemy nanosić go na końcówki lub całą długość włosów, a następnie suszyć tak jak zwykle. Dobre rezultaty zapewni również kompres na ciepło, czyli pokrycie włosów olejkiem, zawinięcie w ręcznik i poddanie działaniu wysokiej temperatury (sauna, suszarka itp.) Możemy również dodać kilka kropli Hair Mastic do ziołowej płukanki, szamponu lub odżywki, które stosujemy na co dzień. Najważniejsze, żeby stosować produkt regularnie.

Wzmacniamy efekt odpowiednią dietą

Jeśli chcemy wzmocnić włosy również od wewnątrz, nieodzownym uzupełnieniem kosmetyków jest prawidłowe odżywianie. Powinniśmy spożywać produkty bogate w kwasy omega-3, białko, żelazo, cynk, selen, jod oraz witaminy. Należą do nich: ryby morskie (np. łosoś), żółtka jajek, mięso wołowe i drobiowe, nabiał, kakao, kasza gryczana i jaglana, suszone morele, marchewka, brokuły, warzywa strączkowe, orzechy. Warto ograniczyć spożywanie tłuszczy i soli, a także picie dużych ilości mocnej kawy i herbaty. Dieta powinna być zbilansowana, bogata w składniki odżywcze z różnych grup produktowych. Nie zapominajmy o owocach, bogatych w antyoksydanty zapobiegające procesom starzenia: truskawkach, wiśniach, arbuzie, pomarańczach, mango, brzoskwiniach, winogronach, kiwi, jeżynach, borówkach i śliwkach.